Meral_63 eşim doğuma girdi. Doğum anında ben cirkinlestim tabi, fotoğrafçıyi falan kovaladım. Doktorum da eşimi biraz dışarı çıkardı ben çirkef moda geçince. Bak eşini alamıyorum içeri, azıcık bize yardımcı ol dediğinde, ne faydası var şu an onun bana buradaaaa, gelmesin istemiyorum diye bağırdım 😄 eşim diyor ki, gel dese doktor, senden korkumdan giremezdim🤭🤭🤭 ama sezaryen olsa isterdim eşimi 🥰 şimdi ikinci doğumum sezaryen olacak ve eşim giremiyor… Nasip kısmet her şey