dedimolabilirrr Deletedmom_808 merhabalar fakat yanlış bilgilendirilme yapıyorsunuz suan inanın öyle değil. Reklamı sonuna kadar izleyip kapatıyorum herzaman 1 dk ara ile bir daha sonra bir daha az duruyoruz bir daha ekranımda bir hata yok. Bakın yorumları okursanız herkesin aynı şeyi yaşadığını görürsünüz. 2019dan beri kullanıyorum uygulamayı bu son 1 aydır gördüğüm reklamı hiçbir yerde görmedim üyelerinizi seviyor değer veriyorsanız ya reklamsız ücretli sürüm getirin ya da reklam anlaşmalarınızı azaltmalısınız şimdi size bu mesajı yazarken ki gelen iki reklamın dakika farkını atacağım ispat niteliğinde 😅
dedimolabilirrr dedimolabilirrr   Dk farkına lütfen bakar mısınız?
Endoplazmikredikulum Malesef bendede boyle çok inatçı reklamlar cidden. Lütfen buna bir çözüm bulun ya.
aysezgi Şimdi sırayla 2 hepsiburada, 2 tetris, 1 getir, 1 boyner, 1 hepsiburada reklamı çıktı. Sadece getir tek ekrandı. Bu normal olamaz.
dedimolabilirrr aysezgi gerçekten öyle ve sinir krizi sebebi hani biz yıllardır burayı kullanan anneleriz o yüzden şikayetimiz ciddiye alınmalı.
dedimolabilirrr QueenBahar_ bende yapmadım hatta suan güncelle yazıyor Appte ama ona rağmen bu şekilde
Tomriscvn dedimolabilirrr Ay duygularıma tercüman olmuşsunuz bazen sırf bu yüzden uygulamaya girmiyorum çünkü uygulamadan daha çok reklam izliyorum
dedimolabilirrr GmtpeeN Tomriscvn İnşallahh bizi ciddiye alıp bir yaptırım uygularlar aksi taktirde tek tek kaybedecekler herkesi uygulamaya gerçekten giresim gelmiyor benimde şuan şu mesajı yazarken iki defa reklam girdiler ya inanılmaz bir olay.
GmtpeeN dedimolabilirrr valla bir yorumu okuyup yada birseye yorum yapana kadar 4 5 reklam cikiyo bir haftadır oyle insanın uygulamaya giresi gelmiyo reklam yüzünden odaklanamiyosun bile
ikimelekannesi___ dedimolabilirrr aynen öyle bide reklem bitti diyorsun tekrar beş saniye daha uzuyor bu kadar olmaz
Demem ikimelekannesi___ ben uygulamayı kaldırıp tarayıcıdan giriş yapıyorum an itibariyle. Bir kullanıcı böyle reklam olmadığını söyledi sayfayı da ana ekrana ekledim uygulamadan farkı kalmadı. Bence toplu halde tepki hak eden bir şey yapılan
fleease dedimolabilirrr aynen ya bende de öyle hatta bi reklam bitiyor tam yorum okutacağım birkaç saniye içinde ikinci reklam o da bitiyor birkaç saniye içinde üçüncü reklam fenalık geldi artık
Oyk_eknc Şu başlıktaki yorumları okurken 4 tane reklam izledim diyeceklerim bu kadar. Bari paralı yapın neyse verelim.
valeriaa_ dedimolabilirrr ayyyy dakikada bir çıkıyor bıktım. Bu postu okurken yine çıktı sinir oldum artık .şuna bir çare bulsalarr