kopyala yapıştır cevaptan başka bir bilgi verilmiyor malesef. kimse 1-2 reklam için konu açmaz burda, art arda 4 reklam çıkıyor yahu mantıklı mı sizce bu? gunde belki 30 reklam çıkıyor hiç abartmıyorum. Ücretsiz uygulama diye reklam çıkıyor diyorsunuz uygulama sahibi pek tabi ne kadar sıklıkla reklam alacağına karar verebilir. bunu yazarken bile çıkıyo ya sabır! ücretsiz çok uygulama kullanıyorum evet onlarda da reklam var ama siteyi kullanmayı engellemiyor reklamlar altta üstte şerti halinde çıkıyorlar burada uygulama kullanımı engelleniyor.