Lebis 58 ile hamile kaldım 71 kilo oldum kızlar 21+4 de daha sizin nasıl kilolar ? Hamile diyetti yapmam lazım mı acaba bilemedim
Bulut74 Lebis bende baya aldım. 63 le hamile kaldım 73 kiloyum 🙄 yemeden duramıyorum 😭 26 haftalığım 80 Le bitiririm inşallah 🤲
Aylinannesi Lebis bende 57 58 arası hamile kaldım şuan 33 haftaya girmek üzereyim 64 kiloyum ..bence onu doktoruna sormalısın uygun görüyosa diyet yazar zaten
Seymasel68 Lebis /0 haftalık olcamm 70 ıle hamıle kalmıstım boyum uzun zatenn tekk 1 bucuk kılo almişim😂
melekbulbul Bulut74 Benimde ayni 63 le kaldim suan 73.5 im 27+0 oluyoruz yarin. İnsallah bende 80le kapatirim🙈
Deletedmom308 Bulut74 bende 64le başladım 78 oldum. 80 le bitiririm ennn fazla diyordum ama sanırım 85 lere kadar çıkıcam gibi
Bulut74 Lebis ilk kızımda 24 kiloyla kapattım bakalım bunda kaçla kapatıcam. Ama Doğumdan sonra hemen verdim onun rahatlığı var 🤗😬
Deletedmom421 Dikkat edersen daha hoş olur çünkü birden kilo almak hamilelik şekerini tetikleyebiliyor 🤗
Bulut74 melekbulbul 80 le zor görünüyor ama inşallah öyle olur. Gerçi son ay pek alınmıyor 🤲😬 3 ayımız var şurdab😁
Ayazayaz Bence biraz dikkat etmelisin Ve hazmetmesi kolay şeyler ye kuru meyve kayısı incir üzüm tüket ben 24+4 günlüğüm 55 le hamile kaldım 58 kiloyum
Bulut74 Akdasd özel bişey yapmadım. Emzirdim 2,5 yaşına kadar. O yüzden kuruttu beni. Doğumdan kısa süre sonra baya kilo gidiyor. Ödem kalıyor. O da bi süre sonra gidiyor. 2 ayına geldiğimizde hamle kaldığım kilodaydım.
Bulut74 Irmakdkm gittiği yere kadar artık 🤣😬 Doğumdan sonra gidiyor valla. Ya da ben çabuk verdim. Bende kilo kalmıyor hemen zayıflıyorum omdan belkide. Kafaya takayım yeter ki hemen veririm. Şimdi bebeğim beslensin diye kaçınmadan yiyorum. Şeker falan Yok. Doktorun da gözüne batmıyor kilom 🤗🤫