lilyum_ benim de açılmam yok ya bundan korkuyorum. Haftaya kontrolüm var açılmam olsun istiyorum artık o zamana kadar olur inşallah 🙏 dediğim gibi ben sancıları hissetmiyorum ama artık ağırlaştım arada kasılmalarım oluyor bu ara bide evi temizliyoruz bebek daha kanala inmemişti hareketler yürüyüş falan yapıyorum arada hurma yiyorum ama nasip bakalım bide biz Urfa’da yaşıyoruz şuan hala çok sıcak o yüzden bu sıcak havalarda da daha doğurmak istemiyorum 😅bi taraftan da doğsun istiyorum artık Rabbim ne zaman nasip ederse bakalım