gizemozel22 Kızlar 38+6’dayım. Bugün nst de 2 defa 100’ü bulan sancım oldu. Doktor düzenli olmadığı için yalancı sancı dedi. Ben acı hissetmedim bu arada. Sizce doğum yakın mı? Açıklığım yok, Bebek kanala girmemiş.
oxytocin gizemozel22 öncelikle inşallah sağlıkla kavuşursunuz ve kolaylıkla. Sanırım bir şey demek çok mümkün olmuyor ama vakit geldiği için her an her şey olabilir kendinizi iyi takip edin yeter bence🌸
annelikyolculugumm gizemozel22 nasıl düzenli değil :D yaklaşık 10 dakikada bir net sancı var neden bu kadar kısa tutmuşlar nstyi en az 40 dk tutmalılardı. Kiniğe mi gidiyorsunuz hastaneye mi?
lilyum_ gizemozel22 bence doğumun çok yakın birkaç güne olur gibi. Allah kolay kurtarsın bir avazda doğurmayı nasip etsin inşallah 🤍
gizemozel22 annelikyolculugumm Acıbadem hastanesi 🙈 hep 20 dakika çekiyorlar bilemedim neden bu kadar kısa. Doktor da gördü ama düzenli değil dedi. Eğer doğum sancısıysa artar diye düşünüyorum. Bekleyeyim bakalım biraz
annelikyolculugumm gizemozel22 normalde de 20 dakika yeterli görüyor çoğu ama ben Zeynep kamilde takipliyim 31 haftaligiz 24. haftadan beri sancı çıkıyor diye takip ediliyorum dün ki kontrolümde bile sancı çıkmadığı halde bebek uyuyor diye 45 dk civarına uzattılar. O kadar çok nstye baglandim ki sanırım en kisasini bile 30 dk çekmişlerdir. Hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebeğiniz takip edin kendinizi 🥰 zaten siz hissetmediğiniz sürece başka bir belirti olmadığı sürece de evinizde olmanız en güzeli 💞
Bumah annelikyolculugumm bende zeynep kamile gidiyorum kime gidiyosunuz ben yeni basladim memnunmusunuz ordaan dogumu da ordami yapicaksiniz ilk gebeliginiz mi
Fatoss3- Kızlar bnde 38+4 um geçen perşembe nst de biraz sancı göründü ve suda azalma vardı doktor alttan muayene etti açılman var dedi önümüzdeki Perşembe sabah burda ol dedi sizce suni sancı mi verir bebiş baş geliş:))
gizemozel22 Fatoss3- doğumu başlatmak için fitil tarzı bir şey deniyorlar önce diye biliyorum. Belki önce onu deneyecektir
irem10_ Kızlar bende dün 36+2 de gittimde nst 20 dk çekildi ve düzenli aralıklarla 80-85i bulan sancılarım çıktı ama ben bu sancıları hissetmiyorum. Doktor alttan muyane ettiğinde açılmamamın olmadığını söyledi. Normalde bu sancı 35. Haftada çıksa sancıyı durdurmak için yatış veririz ama artık sancıları durdurmayalım dedi. Şuan hafif kasılmalarım var ve bebiş sürekli bi tarafa toparlanıyor sizce benim doğumum da yakın mı?
lilyum_ irem10_ canım benim dogumumda beni kontrol amaçlı yatırdılar. Sancılarım 100 120 civarında düzenli olarak çıkıyordu ama ben bunların hiçbirini hissetmiyordum. Açılmam da 1 parmak kadardı. O gün aksama doğru artık sancıları hissetmeye başladım.
lilyum_ irem10_ allah kolay doğum nasip etsin. Umarım beklediğinden daha cabuk açılman olur. Benim açılmam olmadı. 24 saat sancıdan sonra zorunlu sezeryan oldum