Ya ben olcmuyorum yani öncesinde bı şeker sorunum yoktu ama ailede var olanlar. İlk bebeğimde böyle bişey yoktu ama ikincide sınırın biraz üstünde çıkmışti gebelik sekerim ve bu son zamanlarda 1-2 saatte bir acıkma hissi acıkınca direk bayılacak gibi oluyorum. Ve elim ayaklarım çok yanıyor aşırı sıcak elim ayaklarım ve aşırı derecede idrara cikiyorum şekerle ilgili bir durum mudur