staRmama Minasuu22 Allah Allah ya bu test yanılmaz genelde arkadaşım da bunla öğrenmişti çok çok silikti hatta
Minasuu22 staRmama Ben de anlayamadım inan ki canım ikide silik çizgi yakalıyorum negatif artık testlerle ilgilenmeyi düşünmüyorum ya
staRmama Minasuu22 ben hiç test yapmadım canım direkt kan veriyorum kafam rahat sen de öyle yap çok yanlış pozitif gören vardı bir ara bende de oldu bıraktım testi
Busranur_mnts Minasuu22 ben de prodoctor ile silik gördüm pozitifti bunda da mı yalancı çıkıyormuş ya geçmiş olsun canım 🥺