Der_yaa maalesef bende çok panik yapıyorum hatta epilepsi hastalığı da var önce uyuşturma yapmışlardı sonra panik yaptığım için sanrm bayıltmışlardı bende gerisini hiç hatırlamıyorum bi uyandım sedyeden odama götürülüyordum ama sezeryan çok zor bana göre ya Rabbim yar ve yardımcımız olsun 🤲🤲🤲