0606_ benim de bugün kontrolüm vardı benim de karın çevresi haftasına göre iki hafta gibi geride ama doktorum olumsuz bişey demedi siz neden bukadar üzülüyorsunuz kötü bişey mi dedi doktorunuz. Herkes yüksek kilolarda bebek doğurmak zorunda değil genetik yatkınlığınız bile bebeğin kilosuyla bağlantılı demekki seninki kilo olarak minyon olacak bunda bi sakınca yok dedi