0606_ Kızlar beneğimin karın çevresi 3 hafta geriden geliyo 34+1 kilo 1885. Gebelikten önce de şeker hastasıydım insülin kullanıyorum ona bağlıyor doktorlar ne olacak bilmiyorum :(
Annekuzusu123 0606_ Benimkide bir hafta geriden geliyor dedi ama benim safra kesemde taş var bazen atak geçirtince kusmalarım oluyor ve aç yatıyorum biz ona bağladık bunu 33 hafta da 2.120ydi 2.300 olması gerekiyormuş çarşamba kontrol var Allah izin verirse bakalım kaç olmuş 34+6 olmuş olucaz sanırım artık haftada 300 gram alması gerekirmiş 2500 olması lazım oldumu hiç bilmiyorum 😔
ebruscan 0606_ Bu arada benim de karın çevresi iki hafta geri. Ama doktorum kötü bir şey demiyor. Kilo almaya devam ettikçe sorun görmüyor. Eğer alamazsa da 37’den sonra doğum planlayan doktorlar oluyor. Doğunca daha güzel gelişiyor diye. Yani o haftalarda doğsa da çok sorun olmaz. Önemli olan akciğer gelişimi. Solunumu iyiyse kilosu az olsa da gayet sağlıklı oluyorlar
Asfhjkkdk Annekuzusu123 bende 33+6 dayım karın çevresi geride geliyor 32 de 2000 di 33+6 2340 Gr dedi 6 gün sonra tekrar kontrolum var 2 haftaya yakın gerideymiş önemli bi durum mu siz naptınız
0606_ İnşallah güzel haberler alırsın ben de sürekli hastaneye gidiyorum artık haftada 2 sıkı takip yapıyorlar böyle nasıl olacak bilmiyorum
ebruscan Geçmiş olsun 💐 inşallah kilo alımı devam eder. Stres yapmamaya çalışın zayıf bile doğsa doğunca toparlar. Zayıf bebekler çok güçlü oluyor sonradan güzel kilo alıyorlar doğunca. Şuan doktorunuzu dinlemekten kontrollere düzenli gitmekten başka elden gelen bir şey olmaz. Beslenmenize de dikkat edersiniz. Dualarım sizinle 🙏🏻
0606_ ebruscan teşekkür ederim ama günlerdir uyku bile uyuyamıyorum kafam bi alem oldu şeker hastası olmanın bebekte bu kadar etki edeceğini asla bilmezdim ☹️
0606_ gokturkefe hastanede yatışı bana da dediler yatmak istemedim ne yapıyorlar hastanede sadece gözlem mi
gokturkefe 0606_ şekerim çok çıkmıyor yüklemede falan sorun yoktu ama günlük 3 kere şeker ölçümü yapılıyor sınır çıkıyor diyet liste uygulanıyor 2 haftador aynı kiloda olan bebeğim 4 günde 200-400 gr arası kilo almış sürekli nst takibi günlük serum takılıyor
ebruscan 0606_ İnanın stres daha kötü etkiliyor, hem şekerinizi oynatır hem ruh halimiz doğrudan bebişi etkiliyor. Kolay değil ama kötü şeyler düşünmemeye çalışın başka şeyler bulabilirsiniz ilgilenecek. Kafanız dolu olur. Ben de erken doğum riskiyle haftalardır evdeyim. Boş kalınca sürekli düşünüyor insan Her şey olacağına varıyor, iyi düşünün iyi olsun her şey 💐
ebruscan 0606_ yok normal doğum bekliyoruz bir aksilik çıkmazsa. Benim haftam 38 oldu bugün. Sancım gelirse normal olacak. Küçük bebeğin normal doğumda avantaj olduğunu söylüyor doktorum. Asıl iri olsa zorunlu sezeryan olurdu demişti.
Sweet02 Benimki de geriden geliyor 37 haftaligim 2720 kilosu doktor sorun yok dedi bende takmıyorum sağlıklı olsun yeter
ozlemmmkg Stres yapmamaya çalışarak iyi ve dengeli beslenin. Bebeğinize inanın. Muz, kaşar, yumurta, tahin, süt ürünleri ve proteine ağırlık vererek dengeli bi hafta geçerin. Ben bu şekilde yapmıştım toparlamıştı.
0606_ ozlemmmkg ay son zamanlar o kadar yiyorum ki artık tiksindim hepsinden yine de devam ediyorum ama doktor beslenmenle alakası yok dedi şeker hastalarının damarları ince oluyormuş bebeğe akış tam sağlanamıyormuş
koalam569_ Benim ilk bebeğimde karın cevresi hep iki hafta geriden geliyordu 3.180 Gr doğdu ama doktorum gelişimi devam ettiği için birazda bebeğin kendi yapısıdır demişti
0606_ koalam569_ o kiloya gelsin o kadar mutlu olurum ki bide 37 haftada alırız dediler en fazla 2buçuk olur heralde o zamana kadar :(