Babyone1 Merhaba öncelikle bebeğinizi kucağınıza almışsınız gözünüz aydın güzel sağlıklı ömürleri olsun... Bende Gülçin Hanım’a gidiyorum. Dr.umdan memnunum ancak Tınaztepede sezaryen yapanların doğumdan sonra cok ağrı çektiğini duyuyorum anestezi ile ilgili olabilir dedi bir arkadaşımda çok kaygılıyım.Zaten korku da var malum.Sizin doğum yaptıktan ne kadar zaman sonra ağrılarınız azaldı?