sib1234 29 haftayken kaç kilo almıştınız ? benim iyice psikolojimi bozdu bu kilo meselesi, 29 haftada 7 kilo aldım boyum 1.55 olduğu için çok rahatsız oluyorum kilo almaktan 54 hamile kaldım 60-61 arası çıkıyorum şu an
Zelis_ozdrgn sib1234 canım takma doğumdan sonra geçer yeterki bebeğin sağlığı ve senin sağlığın yerinde olsun 73 le hamile kaldım 23 haftalığım 81 im şuan🙄🤣 benimde boy 1.63 yani o kadar uzun deilim😂
minikari sib1234 23 haftalığım 62 ile hamile kaldım şuan 67 hayatımda hiç bu kiloları görmemiştim evlenirken 49 falandım ya evlendikten sonra kilo almamak gerekmiş 😂
bebiveben Benim de boyum 1.57. 58 ile hamile kaldım şuan 66 kiloyum. 29+4 haftasındayım. Bence bebekler sağlıklıysa kiloya takılmayın. 29 haftada 7 kilo ideal.
sib1234 bebiveben ya ideal de işte yemek istiyorum kendimi tutuyorum falan o psikolojik olarak yordu biraz…
meteniinannesi sib1234 29+6 yarın 30 oluyorum ve kilodanmıdır bilmem su içsem artık nefes darlığı çekiyorum
bebiveben sib1234 valla ben hiç tutmuyorum gece 3te bile acıksam yiyorum. Boşversene göbeklerin en rahat çıkacağı zaman 😂 doğumdan sonra veririz Allah’ın izniyle. Hem biz beslenicez ki bebişler de gelişsin
Zelis_ozdrgn sib1234 ben yiyorum hatta acıkınca yemeyince kendimi kötü hissediyorum bebeğim de açmıdır diye düşünüyorum 😂😂
bebiveben minikari valla bende 48 kiloydum evlenirken herkes ye ye diye baskılardı nişanlıyken. 6lı rakamları ilk defa gördüm hayatımda 😂
minikari bebiveben ay aynen bende öyle herkes hep zayıfsın az kilo al dedi şimdi panda gibi geziyorum ortalıkta yeni evlenenlere tavsiye olsun evlenince dikkat etsinler çünkü gebeliktede alınınca daha zor oluyor 😂😂😂 keşke diyorum 50 küsürle kalsaydım hamile
bebiveben minikari mutlu evlilik kilo aldırır şekerim boşveeeerrr var ki yiyoruz 😂 şaka maka öyle çok bir yemem de artmadı ama evlenince insan garp bi şekilde kilo alıyor çözemedim 🫣
sib1234 meteniinannesi sab simplex var bebekler için kullanılan gaz şurubu o bi tık rahatlatıyor. kabızlık da var bende onun için de duphalac şurup içiyorum. bu ikisi bi tık rahatlatıyor ama bu sorun hep var yani bende
aybalasmom sib1234 ben de 1.57’yim 56yla hamile kaldım 30+1 iz 65 kilo olmuşum. 29. haftada 64’tüm galiba. 8 kilo almışım 29 a kadar
meteniinannesi Ben duphalac içiyordum kabızlık için iyi geldi ama hazımsızlığa çare bulamadım soda kesmiyor artık şu iki gündür çekiyorum bende 2 ay sürerse ne yapıcam bilmiyorum stresten çarpıntım oluyor