Dadas ppmerlina geçmiş olsun Rabbim evlat acısıyla sınamasın inşallah 🤲🌸. Güzel haberler bekliyoruz 🤲
ppmerlina Cimcime30 MadameTussauds Mariam2 Zge12 minismom Mrvsmt2502 Herseydenbiktim Baklavaseverim eslem2121 Mor-kelebek Dadas Kızlar şimdi yazdı bana az önce hastaneden gelmişler çok şükür bebek düşmemiş anneciğini bırakmamış ama doktor düşük riskin var demiş… kanamanın bebekle bi ilgisi yokmuş ama neden olduğunu bilinmiyormuş. Doktor hep dinlen kendini yorma demiş. Günde 2 kere progestan fitil kullan demiş Biraz kendine gelince yazacakmış şimdi yatıyormuş Allah hepinizden razı olsun ❤️
Zge12 ppmerlina cümlemizden razı olsun kuzum çok sevindim Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah kanamasıda düşük riskide ortadan kalkar bol bol dinlensin ❤️🤲🏻
Cesie ppmerlina daha önceki düşüğü neden olmuş acaba rahim ağzı yetmezliği falanmı vardı.çok çok geçmiş olsun inşallah tutunur anneye 🙏🏽🙏🏽
asil15 ppmerlina hepinize çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz güzel dualarinz için şükürler olsun bebeğim iyi kanamanın sebebi neydi anlamadılar dinlenip fitil kullanıp dikkat edin dediler.
Herseydenbiktim asil15 Ayyy askiimm canım benim kendini çok yorgun evin stresiyle bu sıcakta bakındın, hastaneye gittin bolca dinlen yerinden kalkma zorunda olmadıkça çok geçmiş olsun 💖
asil15 Herseydenbiktim evt bitanem çok yoruldum o gün bende ona bağlıyorum.ama şimdi iyiyiz doktor evin rutin işleri dışında çok iş yapma dedi 15 haftaya kadar dikkat edin dedi ama bebeğim gayet iyi sadece kanama sebebini anlamadılar.
asil15 Tek tek yazamadım hakkınızı helal edin kusura bakmayın ama bütün güzel dilerinizi okudum Allah sizlerden razı olsun 🙏
Herseydenbiktim asil15 Yorgunluktan da olabilir belki hayatım zaten ağrın vardi daha çok yordun kendini simdi dinlen güzelce Rabbim sağlıcakla kucağına aldırsın, stres yapma dinlen yemekleri de hafif şeylerle gecistirirsin temizliği de birkaç gün arayla yaparsın 💖
asil15 Herseydenbiktim evt agrim dunde çok oldu zaten biranda geldi sanci kanama sok oldum.sukur şimdi yok sadece ara ara gece sağa sola dönerken oldu simdi kesildi agri doktor progesteron kullan dinlen hiç bir şey olmaz inşallah dedi