cans7 betull734_ ilk bebek mi ben 36. Haftada gittiğimde bebeğim 3100-3200 gramdı kilosuna bağlı normal doğurabilirsin 10-15 gün içinde sancın gelirsede normal olabilir dedi ama çok kilo alırsa sezeryan daha iyi olur dedi şu an 37+4 teyim
Havin49_ minnakhanimmm boşver evde sancını çek git iki saate doğur gel o odada uzun saatler kalmak bile insanın psikolojisini bozuyor