betull734_ Sabah 7.30 da başlayan sancılarımın sonucunda oğluma kavuştum kızlar Rabbim bekleyen herkesi bir sancıda kurtarsın
minnakhanimmm betull734_ darısı başıma bende 38+3 haftalığım sadece 1 cm açıklığım var bide ara ada sancı giriyor sizin sancılarınız önceden var mıydı
seymaseda betull734_ Amin inşAllah sağlıkla büyüsün 🌸 38+2 dün geceden beri sancım var bugün nst’de çıkmadı salı günü planlı sezeryan inşAllah 🙏
betull734_ seymaseda benimde bir önceki geceden sancılarım vardı sabah kalktığımda sancılarım artmıştı çok şükür çok bekletmeden geldi oğluşum
betull734_ bebeklerim__ doğumum çok kolay oldu şükürler olsun ki 2 cm açıklıkla gittim 1 saat içinde doğumum oldu
bebeklerim__ betull734_ ayyyy maşallah suphanallah. Ne yaptın hemen acilman oldu canim ne kadar guzel sağlıkla büyüt insallah
minnakhanimmm betull734_ şuan benimde 2 cm açıklığım var ama doktorum evde bekle diyor sancılarım da bazen 70 80 oluyor ama yatış yapmıyor sizin sancinin nasıldı
Havin49_ minnakhanimmm boşver evde sancını çek git iki saate doğur gel o odada uzun saatler kalmak bile insanın psikolojisini bozuyor
betull734_ bebeklerim__ amin inşallah canım valla bişey yapmadım ama 9 ay hiç oturmadım hep ayakta işteydim
rabiayksll betull734_ benim sancım da en son perşembe günü gittim öyleydi şu an da bu gün belim ve kasıklarımda sık sık ağrı oluyor evde dayanabildiğim kadar durmak istiyorum bilmem doğru mu yapıyorum ama açıklığa bakılmadı