Nevagibi benim de adetime 3 gün var bu ay 2 ay olmuştu deneyeli ilk ay olmayınca ikinci ay innovita Ovulasyon testi ile takip ettim iki günde bir ilişki denedik.
Bugün negatif çıkacağını düşünerek test yaptım sabah, pozitif çıkınca sonrası kan verdim 91.4 çıktı beta sonucum. 3. Hafta gibi gözüküyor pazar günü tekrar yükselmiş mi kontrol edeceğiz. Açıkçası belirtim yok gibi bir şeydi biraz kasık ağrım var, bir de iki üç gündür zor uyanıyordum sabahları.
Allah isteyen herkese nasip etsin. ben ilişki öncesi bi dua var belli bi sayıda okunuyor onu okumuştum🙈 sizlerde dua edin sağlıkla ilerler inşallah☺️