Bugün ilk defa doktora gittim. 15 gün önce öğrenmiştim. Ardından kan verdim ve pozitif çıktı. Hesaplamama göre bugün tam 7 haftalık olması gerekiyordu ama doktor 5+6 günlük dedi. Olabiliyor böyle. Kese göründü bebek kalp atışı var gibi dedi ama 2 hafta sonra gel daha net olsun dedi. Bence beklememiz gerekiyor. Bir de ben öğrendiğim hafta covid oldum. Kanımda enfeksiyon çıktı. Bunu da doktora sordum. Eğer etki etmiş olursa bebek düşerdi ya da düşer dedi. Biraz sabredip tevekkül edeceğim. Rabbim nasip edecekse bebiş doğacak. Önemli olan sağlıkla güzellikle kavuşmak olsun. 🌺