
Kızlar bana yardımcı olun lütfen normalde 8 haftalık görünüyor bana göre ama doktor 6 haftalık dıyor usttekı resım başka doktora aıt bebek var bekle geç döllenme 2 hafta sonra duyarız dedı alttakı başka doktor bebek yok kürtaj yapalım dedı bende başka doktor var dedı deyince hemen lafı çevirdi bebek var haftaya gel dedı Sizce ben napım kafam çok bulanık napcamı sasırdım en son betaya baktırdım 20.000 cıvarı cıktı