melikeesahiinn hakkınızda hayırlısı olsun❤️ ben oğlumda normal denemek istedim suni sancı aldım 41.haftadaydım artık. 6 cm açıklığım oldu, yavrum eliyle geldi denediler döndürmeyi ama dönmedi sezeryan oldum. Zerre kadar ağrı çekmedim ay o ilk kalkış neymiş falan dedim hatta.
Ama ikizlerimde zorunlu sezeryan oldum, öyle zorlandımki 1 hafta eşim, annem oturduğum yattığım yerden kaldırdı. O ilk kalkış hele ölüm gibiydi organlarım yere düşücem sanıp ağlamıştım🥲😀.
Yakın ark oğlunu normal doğurdu, sıfır kesik.
Kızını normal doğurdu 7 kesiği vardı, keşke sezeryana alsaymış beni mahvoldum afedersiniz götüme kadar acım var diyordu.
Diyeceğim o ki her biri farklı deneyim oluyor. Normalinde, sezeryanında kolayı da zoru da var.
Hakkımızda en kolay ve sağlıklısı nasip olsun inşaallah 🫂