Yavuzzynpmhra Kızlarrr sezeryan doğum yapacak olanlar, doktorunuz ne zaman tarih verdii? Benimkisi 31+6’dayken 35te gel dedi. 37 de alabiliriz rahmin durumuna göre 38i de bekleyebiliriz dedi. Bu durumda 38 bile olsa 28 günüm kalmış oluyor. Şuan 34 oldum🥹
gurbette_bir_anne Yavuzzynpmhra 36+5 haftalığım normal doğum ama 7 ile 14 Eylül yada daha erken doğum olur dedi
Minikeller38 Yavuzzynpmhra 22 Eylül nasipse benimde 38+3 olacağım şuan tam 35 haftalıgım sabırsızım artık .
Sekerparem999 Yavuzzynpmhra 38+4 de sezaryen olacağım allahın izniyle son 3 günümüz kaldı kavuşmaya tarih 1 eylül🥹🧿🤍🤍
Minikeller38 Yavuzzynpmhra 30 haftada 38 geçince alırım dedi . Bende 38+3 olarak istedim ilk oğlumda aynı doğmuştu sezeryan olmuştum . Doktorumda tamam dedi 22 Eylül diye ayarladık .
Yavuzzynpmhra Minikeller38 sağlıkla kavuşalım yavrularımıza inşallah ❤️ tarih belli olunca insan daha rahat hissediyor sanki kendini. Bakalım belki benimkide 35te belirler
beyzanuruzumcu8087 Yavuzzynpmhra Bende 34 de gün aldım canım 18 eylüle verdi 38+4 oluyorm rabbim hayırlısını versin cumlemize