oglum olacak ismini Mir Azat koyacağız aslında ben Miran istiyordum ama eşimin tarafında Miran var diye vazgectim. esimin babası da azat ismini cok seviyor onun da gönlü olsun istedim önüne de baslarda Mert koyacaktık ama Mir isminde gönlüm kaldı eşim de Mir ismini cok benimsedi insanlara söyleyince o ne ya ne bicim isim gibi tepkiler veriyorlar iyice moralim bozuldu cidden bu kadar kötü bir isim mi?