Dry94_ siyahoglu olabiliyor çünkü bende adet gördüm sıfırlamıştır dedim diğer ay test yaptım silik çıktı kan verdim kimyasaldan kalmaydı ondan sonra ki ay gebe kaldım şuan 13+2 teyzesi inşallah senin öyle değildir ama 🥰
siyahoglu Dry94_ inşallah vardır ya heyecanlanıyorum bir yandan da heveslenmek istemiyorum bakalım hayırlısı 🫠🥰
siyahoglu Tuanakaran başka marka bir erken gebelik testiydi 3 kere pozitif verdi olmazsa akşam kan vereceğim inşallah vardır 🥹❤️