elifcnz prenses34_ ben en basından beri erkek hissediyodum biraz sasırdım kız olduguna :) ama cok sükür saglıklı olsunlar da cinsiyet hiç fark etmez :) bize de baya hediye geldi etraftan corapları hazır bile :)
prenses34_ elifcnz aynen öyle cnm önce sağlık Rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah🙏
Kabiyra00 elifcnz ben randevu için geç kaldım alamadim. Yine de bir gidip rica etmeyi düşünüyorum. Önümüzdeki hafta 21e gireceğiz. Bakarlar inşallah
Rabia-c elifcnz Kız olabilir yani erkek olsa mutlaka bir şey görürdük dediler 😂 ama kesin konuşamıyorlar
elifcnz Rabia-c bence de :) benim 17 hafta ilk göremedi ama pipi oldugunu düşünmüyorum dedi biraz daha baktı kız diyorum dedi detaylı da tam belli olur
gorkemakdmr elifcnz bende pazartesi gircem hastane başhekimliği tarafından ayarlandı 21+1 uygun gördükleri için ayarlandı pazartesi gircem
Nrgalt8 1aleynax tüm yapılan testlerden ve kontrollerden bence en önemlisi detaylı ultrason kısmı. Allah korusun orda ortaya çıkacak bir hastalığın erken teşhisi sayesinde bebeğinizin doğumdan hemen sonra tedavisine başlanabilir.