[silindi] maco61 canım renkli bi çizgi var fibi görünüyor maşaallah 🫠 inşaallah hayırlı sağlıklı meşakatsiz bi sürecin olur kan ver 🤗
cerencyz H_M_ ya ben mi görüyorum yoksa çok az olsada hayalet çizgi mi var fotoğraf belli olmuyor ama sanki var mı
cerencyz H_M_ Reglime 8 gün var acaba çok mu erken yaptım ilk 5 dk içinde böyle oldu kuruma çizgisi falan değildir herhalde bilmiyorum biraz daha beklicem pazartesi tekrarlicam sanırım
Deletedmom_787 Canım var gibi hayırlı olsun her şey gönlünce olsun ben de sabah test yaptım negatif 😭😭😭
maco61 Deletedmom_787 sende hamile kalırısn inşallah tez vakitte. Kan verdim bilmiyorum var yada yok oldugu orda belli olacak🥹 çok korkuyorum
Sss1947 direk kan vermek istiyorum diyince alıyor mu sağlık ocakları beta için hiç orada vermedim daha