emos1301 Deletedmom_584 doktor bana daha yeni dedi kalp rahmi bende o sıra bilmiyordum tabi gebelik düşünüyordum rahim filmi çektiremeden gebe kaldım rapor yok yani daha
Denan-22 Deletedmom_584 ablamın da vardı ama gebeliğe engel olmamıştı hatta ikinci gebeliğinde başka bir doktora gitmek zorunda kaldığında o doktor söylemişti. Umarım sizin de bir problem olmaz
Denan-22 Deletedmom_584 evet sanırım vardı bayağı zaman oldu ama ablam da bir şoka girmisti hatta korktuk nedir ne değildir diye doktor bir problem yok yani bebege ya d aanneye bir zararı yok demişti. O yüzden bir sıkıntı çıkmadı.