Benimde aynı durum ama ben hamile kaldıktan sonra öğrendim böyle bir durum olduğunu 14. Haftaya kadar kanamam oldu 7. Haftada başlayıp sonrasında düzeldi çok şükür bebeğimde bir sorun olmadı şuanda 34+4ü gördük ameliyat önermedi doktorum çünkü ilerleyen zamanda hamile kaldıktan sonra dikişlerin patlama ihtimali daha yüksek oluyor demişlerdi ilk zamanlarda progestan ve prolutex diye bir ilaç kullandım progestanı hala ne olur ne olmaz diye kullanmaya devam ediyoruz Allahın izniyle haftaya kesicez bizim durumumuz bu şekilde oldu ama sizin durumunuz için en doğru yöntem neyse doktorlar ona karar verecektir. İnşallah sağlıklı şekilde hamile kalıp kucağınıza alırsınız 🙏🏻🙏🏻