Selammm, hastanede ikinci gecemiz, kızımızın suyu yavaş yavaş gelmiş, fark etmemişim ve kordonu dolanmış, yani tam zamanında müdahale olmuş oldu. Biz iyiyiz çok şükür güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ediyorum, gününü bekleyenlere de sağlıcakla ve kolaylıkla kavuşmalarını diliyorum 🥹🙏🏾♥️🍀🫶🏽