Visneli1so-s
Temel şeyleri hazır ettim onun dışında hiçbir şeyi abartmadım adım adım gün geçtikçe lazım oldukça yapacağım kalan ihtiyaçlarını. Kendimle ilgili de bir hazırlığım yok mental dışında, yaşayıp onu da o an göreceğim. Lazım olabilecek birkaç müslin örtü, yatak pedi, nevresim, ağız mendilleri, kolay giydirilebilir kıyafetler(iki gün hastaneye yetecek kadar) , iki farklı marka yenidoğan bezi, mememi elimle sağmam gerekirse kullanmak için biberon(içine sağabilir, kaşıkla besleme yapabilirim) pamuk (alt temizliği için) ve onu ıslatıp koymak için saklama kabı. Benim çantam kabaca böyle şu an unuttuğum şeyler olabilir. Ama temeli baz alarak abartmadan hazırlamaya çalıştım. Kendime rahat gecelik ve sabahlıklar koydum. Ve bir de terlik. Bu kadar 🥰🫶🏽♥️