Mervican bende açlık şekeri baktılar ilk 108 çıktı yükleme yapmadılar bebeğe zarar olur diye dahiliye ve endokrine yönlendirdi orda tekrar baktılar açlık ve tokluğa kesin şeker var diyemeyiz dedi dahiliye de tokluk 105 çıktı kadındoğumda diyetisyene yönlendirdi diyet yapıyorum işte bugün tekrar kan şekeri baktırdım açlık 99 diyete uymaya çalışıyorum