Yineyeniyeniden ben de şuan kalp ile ilgili aynı şeyi düşünüyorum 🤓 benim ek olarak doktor fobim var. Asla gitmiyorum aşırı korkuyorum bayılacak gibi oluyorum. Kalbime baktırmam lazım gidemiyorum kesinlikle kötü bir şey duyacağım diye ay rezalet durumlar ya