Yalnız değilmişim 🤦🏻♀️ 32 haftalık hamileyim şimdi de kalp hastası olduğumu düşünüyorum kardiyolojiye gittim bir şey yok dedi ama inanmıyorum ne yazık ki , hamileliğimden önce 1 sene antidepresan kullandım hayatımın en güzel 1 yılıydı 😂 şimdi de doğum korkusu sardı oğlum var 5 yaşında ona bakıp bakıp ağlayasım geliyor psikoloğa başlayacağım tekrar