Lovebaby27 Yldz34 evet 15.gün Regl olmamış ama bana kuruma çizgisi gibi geldi testi prodoctor moralini bozmak istemedim ama yarın sabah tekrarla dedim
Yldz34 Lovebaby27 prodoctor bana yalancı çizgi çıkarmıştı bir kaç kere ya en güzeli awox bence prodoctor da bozmuş
Lovebaby27 Yldz34 evet bende awox kullanıyorum bugün yaptım test benim silik çıktı aşırı beklemedeyim bende
Lovebaby27 Yldz34 ben elendim canım Regl oldum doktora giderim bitiminde doktorum günlük iğneye başlıycak artık 🥺
Yldz34 mrym32 mrym32 bugün ki testim ilk idrarla değil dışardan geldikten sonra yaptım kola su falan içtim öyle yaptım 2-3 saatlik idrarla markası prodoctor Awox bulamadım
Yldz34 Lovebaby27 canım üzme kendini diycem biliyorum nasıl bir duygu olduğunu 😔 Herşeyde vardır bir hayır Rabbim geciktiriyorsa eğer güzelleştiriyordur aminim sabretmekten başka çaremiz yok bu da bizim imtihanımız 😔💓