Yldz34 Nevagibi sanmıyorum canım pyro clinice diye bir marka . Akşam bide seyrek idrarla Miratech yaptım erken test o da silik çıktı sabah ilk idrarla yapsam daha net çıkardı
Yldz34 Nevagibi canım doktor şu an beta hcg istemedi 3 gün sonra tekrar gel dedi Korpus luteum diye bişey oluşmuş kötü bişey sandım hayır iyi bişey dedi rahimde pek bir kalınlaşma göremedim henüz erken çarşamba günü gel birde dedi beta hcg almadı yani
Yldz34 Nevagibi @Lovebaby27 @mrym32 bugün 15.günüm iğneden sonraki ilk idrarla yaptım açık olan ilk 15 dk öbürü de kuruduktan sonra . Çizgi 15 dakika da çıkmadı 15 dakika içinde netleşti
Lovebaby27 Yldz34 ayy geç döllenme olmuş bence hamilesin bi kaç gün daha yap koyulaşma olsun öyle kan ver betan yüksek çıksın 🥹
Lovebaby27 Yldz34 seninle aynı zamanda iğne vurulan arkadaşımın Regl geçikmiş testi yokmuş yarın yapıcak oda test inşallah o da hamiledir 🥰
Yldz34 Lovebaby27 ayyy iiinnnşallaaaahhhh yarın yada bu akşam vereceğim yarın kontrolüm var doktorum haberleşelim demişti 🥹🥹💓💓
Yldz34 Lovebaby27 inşallah o da hamiledir bana da haber verir misin canım merak ettim arkadaşımın durumunu da 😍💓
Yldz34 Lovebaby27 kahverengi çamur gibi birşey geliyor yerleşme kanaması mı acaba yaa ağrım çok hafif
Lovebaby27 Yldz34 yerleşme kanamasıdır canım arkadaşım test yapmış kıl gibi gözle zor gözüküyor dedi resim attı ama ben göremedim
Yldz34 Lovebaby27 ay inşallah çok korkuyorum . Arkadaşın da 15.günde mi canım sabah ilk idrarla tekrar yapsın 😍
Lovebaby27 Yldz34 evet 15.gün Regl olmamış ama bana kuruma çizgisi gibi geldi testi prodoctor moralini bozmak istemedim ama yarın sabah tekrarla dedim