1oglanannesi ya şimdi awox testi yaptım dedim ki bu teste dedim çizgi çok ortada duruyor tek olan çizgi görünür olan çizgi çok ortada duruyor dedim ki acaba ikinci çizgi varsa da geride mi ya da ben mi görmüyorum bir açıp hem de öyle bakmış olurum dedim açtım evet gerçekten üstünde beyaz cam var ya testin onun hemen alt kısmında kalıyormuş o yüzden de görünmüyordu gerçekten açınca ikinci çizgiyi gördüm galiba hamileyim pazartesi hemen gidip kan vereceğim