Ozgenurribo Geçen ay günüm gecikti days doctor yapmıştım baya bi zaman sonra çok hafif bi çizgi görmüştüm 2 gün sonra regl oldum ama şimdi bat 1 Eylül 4 gün var biraz önce test yaptım hemen anında ikinci çizgi çıktı inanmalı mıyım ama doğru mudur
fatmanur3824 Ozgenurribo var gibi görünüyor ama bu teste yalancı pozitif veriyor diyorlar kan vermeden önce başka bir test ile tekrarla istersen inşallah vardır hayırlı olsun ☺️🌸
neslihanataizi Ozgenurribo Bence gebesiniz tebrikler kan verin içiniz rahatlasın 1 eylüle bişe kalmadı
Ozgenurribo Hnife4455 valla bir haftadır kasıklarımda ağrı var 15 güne yakındır da akıntım devam ediyor onun dışında da başka bir şey net olarak yok
Mavimsimavi Ozgenurribo Olmazsa çıkmazdı diye düşünüyorum bak bende yaptım çıkmadı demek ki yok senin var bence inşallah vardır en garantisi kan vermek 🌸
neslihanataizi Ozgenurribo kimyasal gebelik diyede bişe var duymuşsunuzdur. Aynn bekleyin adet gününü eğer olmazsanız gidin verin kan. Baktınız ki adet gördünüz zaten sağlıksız bi döllenmedir. Garanti olsun adetten bi gün sonra gidin
Gule49 Ozgenurribo bende 4 gün öncesinde bu marka ile öğrenmiştim şuan 20 haftalık olduk. Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏
Ozgenurribo neslihanataizi evet haziranda yaşadım onu gecikti kan değeri de yaptım 2. Değer de çok yükselmedi ki yasal denildi bunda da yine kan değerine bakarım yükselirse öyle bi kontrole giderim
Ozgenurribo Mavimsimavi canım ben şimdi eve geldim awox vardı yaptım negatif ben bi şey germedim yine yanlış mı acaba bu days doctor
Ozgenurribo Mavimsimavi iyice kafam karıştı anlamdım valla varsa vardır yoksa yok niye yanlış olur ki test anlamadım bekleyip gecikirse bi kan vereceğim pazartesi günü 😒
Ozgenurribo fatmanur3824 şimdi de böyle ilk yaptığımla aynı hala çok az daha belirgin olmuş sadece 1 saat olucak nerdeyse dediğin gibi geçen ay yapmıştım 1 saat sonra çok az bir silik çizgi varmış gibi oldu iki gün sonra regl oldum inanmadım ben de yani zaten o an çünkü ilk dakika da çıkmamıştı ama bu sefer hemen çıktı