Bende de çıktı hatta koparmaya yeltendim ama biraz araştırdıktan sonra normal olduğunu öğrendim. Bebekler meme emmek için yaklaştığında o et beni sandığımız küçük şeyler sayesinde hormon salgılıyormuşuz ve bebeğin burnuna denk gelen o koyu kısımdan koku salgılıyormuşuz. O benler aracı yani bir nevi. Salgıladığımız hormon bebeğin içinde olduğu kesenin içindeki sıvıya benzediği için bebek tanıdık hissedip gözleri kapalı olsa bile hissedip canavar gibi memeye yapışıyomuş. Her fizyolojik mucizenin bir sebebi ve açıklaması varmış yani :)