[silindi]
Hanımefendi, kimseyi Müslümanlıktan vurduğum falan yok. İsteyen istediği dine inanır. İsterse Budist olsun, bundan bana ne. Ama Müslüman birinin gayrimüslim bir isim koyması doğru değil. Bu konuda bilgilendirmek neden kötü bir şey olarak algılanıyor? Gerçekleri inkar edip X ismi cennetteki çiçek anlamına geliyor diye yalanlara ortak olup, poh pohlamam mı gerekiyor? Ha biri dese ki “evet Elisa’nın gayrmüslim bir isim olduğunu biliyorum ve buna rağmen koyuyorum” . O kişiye kesinlikle saygı duyarım. Benim tahammül edemediğim uyduruk anlamlı isimlerin gerçek anlamını inkar edenler.
Yarası olan gocunuyor, tüm olay bu.