Deletedmom_290 Canım Noodle istiyor ve çok fazla tuketulmesının ıyı olmadığını Bılıyorum ben erişte kısmını sadece kullanıp yoğurtla yıyorum acaba bır zararı olurmuki
cilvelilahmacun Deletedmom_290 Hamilelik boyunca bir veya 2 defa olsa sıkıntı olacağını sanmıyorum ama daha fazla olursa zararlı tabiki
visnelicheescake Deletedmom_290 Benim de bazen canım çekiyor o şasi ile beraber ağzım sulandı resmen 8+6 haftalık hamileyim ama endişe ediyorum yakında bu tarz bir post açacaktın ki duygularıma tercüman oluyorsunuz
lee_ann Deletedmom_290 ay hiç sorma bende instgram keşfetimde Hergün görüyorum noodle yapıyorlar allahım hemde yumurtalı öyle güzel görünüyor ki artık keşfetime giremiyorum ama bugün gidip alsam mı diye düşündüm sonra sizin yazdıklarınızı görünce yalnız değilim dedim😄
lee_ann Deletedmom_290 ki insanlar hamilelikte alkol ve sigara içiyor zararını olduğunu bile bile noodle bundan kötü olduğunu düşünmüyorum fazla yememek şartıyla tabi 2 kere yeterli olur soya sosu olmadığı süreçte suan her yemek her gıda sıkıntılı evdeki su bile şüpheli dünya kadar insan acilde yatıyor musluk suyu yüzünden
Deletedmom_290 visnelicheescake ben sosunu normal zamandasa kullanmıyorum sadece eriştesiyle kendıme aıt sos ayarlıyorum ben sosun zararlı olduğunu duydum ama eriştesini Bılmıyorum oyuzden sormak ıstedım genelde ya yoğurtla yada yumurtalı sebzelı yapıp yerdım eskıden hamılelıgımde hıc yemedım
esme3066 Bence kesinlikle yemeyin. İçeriği gerçekten çok kötü. Onun yerine migrostan çin eriştesi alıp kendi yağınız ve baharatlarınızla yapabilirsiniz
Deletedmom_290 esme3066 zaten baharatını ben hıc kullanmıyorum eriştesini kullanıyorum sosunu hep kendım ayarlıyorum ıcınden çıkan sos bıldım bılelı hıc yememeısımdır
Deletedmom_290 esme3066 mıgrostakılerde çokta yararlı degıl bence Noodle erısteyle bır farkı yok sos kullanmadıktan sonra sorun olmaz bence Mıgros urunlerını sevmıyorum ve çok kalıtesız Belkıde bölgeyle alakalı ve kaç defa sıparusımde hesabımdan para cekıp cıft cekım kabul etmedıler ole bır marketten ürün almayı bıraktım ben
Deletedmom_290 lee_ann evet doğru ve ben sosunu kullanmıyorum sadece bana makarnası lazım kendım onu yumurtalı ve kendım sosluyorum
visnelicheescake Deletedmom_290 Valla kızımda ben yedim şahsen bekarligimda da çok yerdim birşey olmadı şükür ama şuan vicdan yapıyorum
lee_ann Deletedmom_290 aynen bende o şekilde yapıyorum hatta üstüne avokado doğrayıp koyuyorum onu da dene güzel oluyor
Deletedmom_290 visnelicheescake vala yıcem dayanamam ben bırsey canım ıstedıgımde yemeyınce başım dönüyor aklımda kalır zaten
esme3066 Deletedmom_290 ben marketle ilgili sorun yaşamıyorum. Ama aldığım çin eriştesinde sadece un,tuz ve yumurta vardı.
Annekuzusu123 Deletedmom_290 çok aşırı abartmazsan sorun olmaz 34 haftayım 3 4 defa yemişimdir hamileliğim boyunca
[silindi] 35+6 dayım 8-9 kere yemişimdir yapacak bişey yok hamileliğinde sigara içenler bile varken noodle ın masum kaldığını düşünüyorum 😂
Lalakaplangl [silindi] paketli gıdalar, marketlerdeki glikoz şurubu dolu dondurmalar, şekerli içecekler hepsi zararlı ama arada sırada tüketmenin çok zararı olacağını düşünmüyorum ben de. Artık yediğimiz sebze meyve bile pestisitli zaten
Deletedmom_290 [silindi] bencede bende Sıgara alkol vs hıc bırsey kullanmıyorum kötü bırsey olsa cin ve Kore ülkesınde üreme eksılırdı onlarada bırsey olurdu onlar Hergun yıyor
[silindi] Lalakaplangl @Deletedmom_290 aynen öyle doğal temiz içerikli hiç bişey kalmadı zaten o kadar takıntılı olursak işimiz çok zor köyden organik gelmeyen hiç bişeyi tüketmememiz lazım, çok absürt gıdalar olmadığı sürece yani bariz zararlı %100 zarar vereceği kesin olan şeyler olmadığı sürece bu tür canımızın çektiği şeyleri arada bir tüketebiliriz yani 3 öğün noodle yemediğimiz sürece 9 aylık süreçte bir kaç kere canımız çekince yersek sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
staRmama Deletedmom_290 olabilir kuzum yemediğim için pek bilmiyorum bir kere denemiştim çok yapay gelmişti onun yerine makarna falan yesen tutmuyor mu bilmediğim için soruyorum 😁
Deletedmom_290 [silindi] Hamileliğim boyunca bu doktoru dınledım çok mantıklı ve doğru söylüyor gerı kalan hersey bızı kaygı ya sürüklüyor adam dıyorkı asıtlı ıcecekler çok tuketılmedı sürece bıle bır zarar yok çünkü zaten mıde asitli bir yer ayrıca bebeği koruyan bırsey var asit yüzünden ericek dıyen cahil ınsan çok ozaman Bızımde suan ölmemiz lazm
Deletedmom_290 [silindi] vala 6 ayda ılk defa canım cektı cekındım az önce soruyu oyuzden açtım araştıra araştıran en sonunda yaptım yedım az önce dayanamadım yemezsem daha kötü ıcerdekı harketlenıyor canım bırsey Isteyınce veya yemedıgınde karnım ağrıyor sevdım bırsey yuyınce harjetlenmeye başlıyor bebekte