cdss BusraFf benim doğumumda aralıkta olacak kısmetse hep kısa kollu zıbın alıp üstünü kalın giydiririm diye düşünüyordum erkek bebekleri sıcağı da çok sevmiyor diyorlar ama yorumlardan sonra ben de fikrimi değiştireceğim galiba ☺️
tahamommy BusraFf bence kısa kollu tulum ya uzun kol bebekleri boğuyor gibi geliyor bana, zaten evlerde sıcak