BusraFf evet zıbın dediğimiz atlet niyetine içine giydirdiğimiz düz beyaz olan ben hep uzun kollu kullandım çünkü vücut ısılarını sağlayamıyorlar üşüyorlar kısa kollu ya da sıfır kol hiç almayın kullanılmıyor. Üstüne de ilk aylar ben ayaklı zıbın giydirmiştim biraz büyüyünce ayaksızlardan tercih etmiştim tulumda da önerim önü bissürü çıtçıtlılardan ziyade fermuarlı tercih etmeniz alt değiştirirken daha rahat oluyor🫶🏻