Cerennnnnn şöyle ilk gün çok minik kanamanız olabilir öncelikle korkmayın damla damla olup geçiyor.. ben bu süreçte bol dinlendim özellikle ilk 3 gün ve bol su içtim. Birde burada kabak çekirdeğini çok okumuştum kabak çekirdeği tükettim aşırıya kaçmadan diyebilirim. Bi kaç gün şişkinlik, gaz problemi, kasık ve karın ağrısı yaşayabilirsiniz tamamen normal şiddetlenmediği sürece. Doktorum bana banyo yap yapma demedi ama ben epey araştırdım ve ilk 2 gün yapılmaması gerektiği bilgisini edindim vede öyle yaptım ilk 2 gün banyoya girmedim gireceğiniz zaman bile ılık suyla yıkanmak gerekirmiş. Siz yine doktorunuzla detaylı konuşun tabi. İlk 3 gün yemek dahi yapmadım sadece ayaklarımın altına yastık koyarak uzandım 3 günden sonra rutinime ağır kaldırmamak şartı ile döndüm.. benim 9 günlük gözlemim ve tecrübem bu şekilde ☺️ umarım hepimiz emeklerimizin karşılığını alırız güzel haberler alalım 🙏🏻 bu arada işlemden korkmayın 3-5 dakikalık acısı çok fazla yok