zeyka yurdgul ozellerde 10 gün içinde tekrar giderseniz kontol kaydı açılıyor muayene ücreti tekrar ödemiyorsunuz. Ben sizin yerinizde olsam haftaya tekrar giderdim gitmeden öncede meyve suyu ve tatlı biseyler yiyin 10 dk yürüyün
-hul-ya Merhaba anneler bana da 13 de devlet de suan belli olmaz dediler özelde kız dedi doktor 16 haftada devlete gittim bacak arası boş gibi ama çıkıntı da var gibi çok hareketli emin olamadım dedi
Seloloo yurdgul 12+4 te saat 11 de göstermedi sıpam kendini bacaklarını açmadı 13. Haftada öğlen 3.5 saatinde türk kahvesi ve çikolata tüketip gittim oğluşum gösterdi kendini keyfini bekledik paşamın 🤣
yurdgul Seloloo ben sabah gitmiştim sadece çikolata attım ağzıma. Ondan mı acaba çok hareketlenmedi . Göstermedi kendini nazlı bebek 😇
Seloloo yurdgul benimki de sadece 2 çikolatalı gofrete kanmadı sabah 11 i erken buldu galiba 🤣 türk kahvesi ve öğlen saatlerini önerdi ebe arkadaşım öyle de oldu ☺️
bebeklerim__ yurdgul canim madem özele gidiyormuşsun 2 hafta sonra yine git. Kesin belli eder kendini bu sefer. Ozel soylememzlik yapmaz gormemistir