yurdgul benim 17 haftalık ve cinsiyeti gözükmedi göstermedi aynı gün başka doktora gittim oda göstermiyor dedi yerleşemediği için olabilir dedi bazılarının 20. Haftasına kadar göstermediği oluyormuş sıkma canını sağlıklı sıhattlı olsun bebişin başka bişey isteme