Bende 2 kere tüp bebek denedim tutmadı
3.cüyü deneme kararı aldık ve 8 mayısta çift embriyo transferi oldum çok şükür tuttu ve 20 ci haftaya yaklaştık geçen hafta da cinsiyetleri belli oldu Allah izin verirse 2 tane kızım olacak
Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın