Ben ilk doğumundan sonra taktırdım 5 sene kullandım 5 senenin sonunda spiral kaydı gitti içeriye ameliyatla çıkarttılar ameliyat sırasında rahim ağzına işlem yapıldığından yara oldu 1 sene yarayla uğraştım sonra enfeksiyon kaptım bir sürü şeyle uğraştım. Bu riskler hic doğum yapmamış kadınlar icin daha riskli olduğu için genelde doktorlar takmak istemiyor . Ama siz ben her sorumluluğu alırım diyorsanız tabi ki takıyorlar. Cilt altı implant ya da balerin spiral var isterseniz araştırın daha güvenli demisti doktorum