Annekuzusu123 MadameHappy34 yastık evet dün denedim bi nebze iyi geldi magnezyum da devletin verdiğiydi dün değiştirdim bakalım
Annelik-2 Minog neyaptıysam fayda etmiyor süt pek sevmiyorum ama tavsiyen için teşekkür ederim soğuk süt içerim ozaman
Kikiriki Annekuzusu123 yok canım ben hastaneden çıktım 33+4 oldum farklı doktorlarla görüştük özeldeki doktorlar beklememizi istiyorlar çünkü şu an bebeğin suyu gayet iyiymiş o yüzden biz de bekliyoruz
Annelik-2 Annekuzusu123 Annekuzusu123 yok aslında 2 haftadır başladı doktora gittiğimde söylerim bari şurupla biraz azalsada razıyım