Annekuzusu123 Vajina ağrısı bacaklarımın üstüne yatamıyorum 😔uyuyamıyorum artık yatakta dönmek bile zorlaştı diyebilirim 34 hafta olduk şükür 4 haftamız kaldı Allah’ın izniyle
ZRS Annekuzusu123 devletin verdiği magnezyum etki etmiyor olabilir. Benim de öyleydi magnimore plus aldım ilk attığımda bile ağrılarım baya azaldı. 32 haftadan yazıyorum ben de :)
Kikiriki Annekuzusu123 aynı durumdayız ne yapsam fayda etmedi bacaklarım ağrıyor sağa sola yatmaktan ve dönmekten omuzlarım çürüdü belimin ağrısı çok fazla ve vajinamda baskı oluyor sağa sola dönünce ağrım oluyor uyanıyorum :(
Minog Annelik-2 Soğuk Süt içmek çok faydalı gelecektir. Ve de sol yan pozisyonuna yatarsan çok iyi olur. 37+1den bildirimmm yapıyorum😊
Annekuzusu123 Annelik-2 soğuk maden suyu bide leblebi ikisinden acaip fayda gördüm diyebilirim 34 oldum bende bu sayede
Annelik-2 Minog neyaptıysam fayda etmiyor süt pek sevmiyorum ama tavsiyen için teşekkür ederim soğuk süt içerim ozaman
Minog Annekuzusu123 Amiin Hepimize Yardım Etsin İnşallah. Gün geçtikçe biraz daha ağırlaşıyor. Yatakta dönerken çok zorlanıyorum. Geceleri tuvaletin başında nöbet tutuyorum ama bebişlerimize kavuşunca geçecek inşallah 🥰
Minog Annekuzusu123 Daha Hafif hissedeceğini düşünüyorum çünkü bacağa verilen yükü bir nebze hafifletiyor. Ağrı olması bebeğin pozisyona geçmesinden kaynaklı da olabilir 😊
Annekuzusu123 Minog amin inşallah canım tabiki öyle biz bile 34 olduk hergeçen gün Dahada ağırlaşıyorum benimki sezeryan ama seninki
Annekuzusu123 Minog baş geliş zaten haftalardır uykudan uyanınca vajina ağrısı çok oluyor gün içinde hafifliyor da
Minog Annekuzusu123 benim bebişte doğum kanalında Normal Doğum İstiyorum Ama bebek ne istiyor bilemiyorummm Birazcıkta Korkmuyor Değilim🥹
Nurgul1010 Offf delırcem bende uykudan uyandım mıde agrısından ve kabızlık ıkısı bır arada mahvedıyo benı
Annekuzusu123 Minog korkma kız Allah hayırlısını versin benim ikinci sezeryan o yüzden planlı zaten yani
Annekuzusu123 ZRS bizde 34 evet bende dün değiştirdim dün Bitane aldım ama bakalım daha değişiklik olmadı
Annekuzusu123 Kikiriki evet benimde öyle kuzum hiç uyuyamıyorum o yüzden de sen naptın hala hastanedemisin 34 olmadın mı
Annekuzusu123 MadameHappy34 yastık evet dün denedim bi nebze iyi geldi magnezyum da devletin verdiğiydi dün değiştirdim bakalım
Kikiriki Annekuzusu123 yok canım ben hastaneden çıktım 33+4 oldum farklı doktorlarla görüştük özeldeki doktorlar beklememizi istiyorlar çünkü şu an bebeğin suyu gayet iyiymiş o yüzden biz de bekliyoruz