Öncelikle çocuk doktoruna götürmeniz lazım,çocuk doktoru da,kayıt açıp,sizi psikiyatriye yollayacak,orda sizi yönlendirecekler.dil terapistleri tanı koyamaz!bu yanlış.tanı alıp,örneğin konuşma geriliğimi,yoksa gelişimsel gerilik mi,yada normal bir süreçmi diye muayne olmalıdır.doktora giderken de,söylediği tüm kelimeleri yazın,gelişimsel olarak da algısını ve becerileri,konutları alıp almadığını da not alın.doktora iletin.geçmiş olsun ❤️