minaa_2356 bn aşılamamda kullandım hamile kalınca dewam ettim 3cü ayımda bırakcaklardı ama kanama yasadım suan 34 hafta olcaz halen kullanıyorum kanama yasamasaydım 3cü,ayda 12ci haftada bırakcaktım ama bnce zararsız ve bn yanlıs icmisim hep günde 3 ögün ama 8 saat arayla hemsire öyle demisti bidaha o düzen gittim alarm kurup iciyorum halen 8 saat aralıklı olarak